niedziela, 26 kwietnia 2020

Pierwsze kroki!

Cześć wszystkim!!!
Mam nadzieję, że ktoś to kiedyś przeczyta - przynajmniej kilka osób 😉. Postanowiłem pisać bloga . Już wcześniej o tym myślałem ale zawsze coś stawało na przeszkodzie - dorywcza praca, domowe obowiązki, nauka, studia i tak można wymieniać bez końca. Ale wreszcie zrobiłem ten pierwszy, najważniejszy krok i po prostu zacząłem pisać. Nie wiem czy będzie to interesujące, czy się komuś spodoba, czy starczy mi chęci i wytrwałości aby to kontynuować. Ale postaram się aby to się nie skończyło szybciej niż zaczęło 😉. A więc do rzeczy, od najmłodszych lat interesuję się sportem, lubię oglądać transmisję telewizyjne lub internetowe wydarzeń sportowych. Sprawia mi to przyjemność i umila czas. Więc postanowiłem, że będę coś pisał o moim największym bobby, czyli piłce nożnej. Miałem plan aby pisać o ciekawych meczach, przedstawiać statystyki, najlepszych piłkarzy. Ale przez obecną sytuację na świecie ligi przestały grać 😢. Pewnie pomyślicie - "Ale sobie wybrał moment na pisanie o meczach, skoro się ich nie rozgrywa". W sumie racja ale ogólnie chciałem zacząć pisać o spotkaniach piłkarskich nawet tych mniej znanych. Jeżeli wytrwam a pandemia nie będzie siać takiego spustoszenia i powrócą do gry najlepsze ligi, puchary i turnieje międzynarodowe to się na nich skupię. Oby jak najszybciej 😉. Ale teraz w tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak zająć się ligami, które dalej grają i cieszą fanów piłki nożnej. Taki krótki wstęp ode mnie. Mam nadzieję, że już was nie znudziłem 😉. Będę się starał co tydzień wstawiać informację o najciekawszych meczach, które teraz będą rozgrywane na przykład z ligi białoruskiej (ale frajda 😉). Jak powrócą inne ligi to będę je analizował. Na początku może nie będzie fajerwerków ale później i ja się rozkręcę (mam taką nadzieję 😉) i inne ligi. Będę się starał też zapowiadać jakoś nadchodzące mecze i próbować typować wyniki. Od razu przepraszam za nietrafione typy i obiecuję poprawę przy meczach z najlepszych lig na świecie. To ja po tym wstępie biorę się za robotę. Mam nadzieję, że tu jeszcze zajrzycie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz